מעגל תנועה חדש בכניסה ל-"מבואות הגלבוע
מחזון - למעשה! החלו העבודות בכפרי הגלבוע, כתוצאה ממימוש הכללתם בתכנית החומש הממשלתי
להמשך קריאה >>
|
.............................................................................................. |
עונת מנויי התרבות בגלבוע לשנת 2018-2019- יוצאת לדרך !!
בואו להיות חלק מחוויית התרבות בגלבוע! עונת המנויים החדשה בגלבוע יוצאת לדרך פרסומת
להמשך קריאה >>
|
.............................................................................................. |
הסתיימו העבודות בכביש 6734 ביעל
מימוש החזון לפיתוח תשתיות התחבורה בגלבוע! בנוכחותו של שר התחבורה, הסתיימו העבודות על כביש 6734
להמשך קריאה >>
|
.............................................................................................. |
עמותת Y-tek מרחיבה את פעילותה בחינוך בגלבוע
מחשב לכל גן! לימוד גאומטריה באמצעות רובוטיקה! עמותת Y-tek מרחיבה את פעילותה במערכת החינוך בגלבוע
להמשך קריאה >>
|
.............................................................................................. |
הלב מתפוצץ מגאווה...
צוערת קורס הטייס י', מישוב בגלבוע- בוגרת ביה"ס הרב תחומי עמל עמק חרוד, נצר למשפחת טייסים תענוד השבוע כנפיים
להמשך קריאה >>
|
.............................................................................................. |
הרמדאן בגלבוע: חגיגות ססגוניות, ערבות הדדית, ניקוי הכפרים, ותרומות לנזקקים
"מי ייתן ואווירת החג המבורך בגלבוע תשפיע ותהווה מנוף להעמקת שיתוף הפעולה והחיים המשותפים בין כל אזרחי המדינה."
להמשך קריאה >> |
.............................................................................................. |
מרכז טכנולוגי חדש בגלבוע
שבוע הגיע ראש המועצה יחד עם סגניו, ראש מינהל החינוך, ומנהלי ההנדסה, לבחון מקרוב את קצב התקדמות המרכז הטכנולוגי החדש, שנבנה בביה"ס עמק-חרוד
להמשך קריאה >>
|
.............................................................................................. |
הסתיימה סדנא ראשונה לעברית תעסוקתית בגלבוע
הסדנא לעברית תעסוקתית בגלבוע: שימוש בשפה כמחברת בין תרבויות וכמסייעת לפיתוח התעסוקה בכפרי הגלבוע!
להמשך קריאה >>
|
.............................................................................................. |
|